De telefooncentrale voor uw praktijk.
Als zorgverlener wilt u alle aandacht kunnen geven aan uw patiënten en de wachttijd in uw wachtkamer zo aangenaam mogelijk maken. Daarnaast wilt u een goede telefonische bereikbaarheid van uw praktijk. Dit vraagt om een communicatieomgeving waarin u in staat bent om goede zorg én service te verlenen aan uw patiënten.
Bellen met de meest uitgebreide VoIP telefooncentrale voor een vast bedrag per maand per gebruiker. Hoewel onze abonnementen full-service zijn, kunt u ook zelf alle controle in handen houden. Waar u ook bent, kunt u inloggen op de online beheeromgeving om wijzigingen door te voeren in de telefooncentrale. Komt u er niet uit? onze support afdeling kan u kosteloos bijstaan.
Gespreksopname
U kunt inkomende telefoongesprekken opnemen en op een later moment terug luisteren met de optie gespreksopname.
Fallback
Bereikbaar zijn, ook wanneer uw praktijk niet bereikbaar is door een technische storing, zoals een stroomstoring.
Wachtrij
Deze zeer geavanceerde functie is een van de mooiste functies van ons platform. Met een wachtrij worden patiënten tijdelijk geparkeerd als alle medewerkers in gesprek zijn. De klant hoort een achtergrondmuziek en desgewenst vertelt het systeem hoeveel wachtenden er nog zijn. Op uw computer monitor kunt u weergegeven zien hoeveel wachtenden nog aanwezig zijn.
Wallboard
U ziet op uw computer monitor een uitgebreid overzicht van de wachtrij, inkomende gesprekken of gemiste gesprekken.
Voicemail box
De voicemail-box word automatisch doorgestuurd naar uw mobiele telefoon of uw email adres.
Onbeperkt bellen NL of EU
Nooit meer verrassingen achteraf wat betreft belkosten. U betaald een vast bedrag per maand inclusief onbeperkt bellen. U heeft de keuze tussen een NL bundel of EU bundel.
Doorschakeling bij afwezigheid
Is uw praktijk gesloten dan kunnen gesprekken automatisch worden doorgezet naar waarnemende collega’s
Mobiele integratie
Uw mobiele telefoon kan worden opgenomen in de telefonie-omgeving van uw praktijk en functioneert als intern toestel.
Geavanceerde keuzemenu’s
De mogelijkheden binnen een keuzemenu zijn onbegrensd en zeer flexibel. U kunt bijvoorbeeld een optie in het hoofdmenu (het eerste keuzemenu dat patienten te horen krijgen) koppelen aan een nieuw submenu. Daarnaast kunt u verschillende tijdsintervallen instellen (bijvoorbeeld één tijdens kantooruren, één buiten kantooruren, één voor het weekend en één voor de feestdagen).
Wachtmuziek MP3 / internet radio
Wanneer een gesprek in de wacht binnenkomt, hoort uw patiënt een wachtmuziek. Ook kunt u kiezen voor een boodschap of de internet radio.
Wachttijd melding
U heeft zelfs de mogelijk de wachttijd te laten vermelden aan uw beller. Zo is uw patiënt altijd op de hoogte van de maximale wachttijd.
Voice service
Naast de telefooncentrale bieden wij ook de voice-service. U hoeft dan niet zelf uw bandjes in te spreken. Dit word door onze professionele voice-over ingesproken. Zo bent u altijd verzekerd van een heldere geluidsopname in algemeen beschaafd Nederlands.





