Wie we zijn

Led panelen
Rontgen foutmelding

Tandartspraktijken hebben IT-problemen die uniek zijn voor hun industrie. Die specifieke problemen kennen wij als geen ander. Elke praktijk is uniek en heeft een praktijknetwerk op maat, afgestemd op de eisen en wensen van de praktijk.

Met al ruim 20 jaar ervaring in de installatie, realisatie, het beheer en onderhoud van computersystemen, praktijkmanagementsoftware, digitale röntgen, Zorgmail en certificaten (o.a Vecozo, UZI, Pien). Niet alleen door onze ervaring, maar ook door ons direct contact met de ontwikkelaars van bijvoorbeeld VECOZO, UZI, Vertimart en GSN software zijn wij in staat uw probleem snel op te lossen.

Netwerkservers, werkstations, printers en zelfs applicaties worden door ons realtime gecontroleerd op een goede werking. Het vastlopen van uw applicatie, een te hoge temperatuur in de serverruimte, een harddisk die bijna uitvalt, een virus , een mail of printjob die blijft hangen? Wij zien het direct!

EN WIJ VAN DENTAL MEDIX ONDERNEMEN DIRECT ACTIE!

IT storingen kosten uw praktijk tijd en geld, maar met het totaal ontzorgd pakket worden de computersystemen permanent bewaakt en beheerd. Voor een vaste lage prijs per maand worden problemen in uw systeem gedetecteerd en opgelost vaak nog voordat er storingen ontstaan. Immers; voorkomen is beter dan genezen. Maar dat is nog niet alles, wij dienen niet alleen als uw tandheelkundige IT-afdeling, maar ook als uw technische
afdeling. Tevens denken wij met u mee over verbeteringen, innovaties, automatisering en energiebesparing.

Waarom dental medix

ÉÉN AANSPREEKPUNT VOOR ALLE IT EN TECHNISCHE ZAKEN

Dat is wat wij bieden. Niet alleen voor problemen, onderhoud of uitbreidingen aan uw IT infrastructuur maar ook voor alle andere technische zaken zoals verwarmingstoestellen of elektrotechnische zaken. Niets is vervelender dan steeds naar de juiste persoon te moeten zoeken voor een opdracht. Daarom belt u met onze technische dienst. En waar nodig sturen wij zelfs uw leveranciers aan.

NADRUK OP STORINGEN VOORKOMEN

Zonder Internet, Email, Office en bedrijfssoftware staat alles stil. De grootste kostenpost bij storingen is dan ook het verlies van productiviteit.

DIRECT CONTACT BIJ VRAGEN EN STORINGEN

Zijn er vragen, kan uw medewerker direct contact opnemen met ons. Wij pakken het snel op. Veelal kunnen we het online oplossen. Dit scheelt veel tijd. Maar als het nodig is komen wij z.s.m. naar u toe.

VOORBEREID OP CALIMITEITEN

Niet alle storingen zijn te voorkomen.
De juiste voorbereiding beperkt de impact, zodat er sneller weer gewerkt kan worden

OOK BUITEN KANTOORUREN EN IN HET WEEKEND

In het geval dat er een storing zou ontstaan, dan herstellen wij het probleem, indien noodzakelijk buiten kantooruren en in het weekend.

OOK VOOR EEN VASTE PRIJS PER MAAND

Het lijkt zo gebruikelijk te betalen voor gewerkte uren. Maar eigenlijk is dat een premie op storingen. Elke maand is de rekening dan weer een verrassing. Voor één vaste prijs per maand onderhouden wij uw IT infrastructuur en desgewenst uw verwarmingstoestellen of elektrotechnische installaties. Zo bent u er zeker van dat u geen onverwachte arbeidsuren hoeft af te rekenen.

VERSTAND VAN ZAKEN

Tegenwoordig is het niet meer voldoende om te bellen als u hulp nodig heeft. De cybercriminaliteit neemt toe en uw systemen dienen permanent bewaakt en onderhouden te worden. Dit is natuurlijk ook een AVG eis. Hierin verstaan wij ons vak. Niet alleen in het beheer en onderhoud van uw praktijksystemen, maar wij snappen ook de problemen aan uw praktijksystemen als het om tandheelkundige termen gaat. Loopt uw systeem vast bij het invoeren van een DPSI score? Wij weten meteen waar u het over heeft.

Patchpanel
wandcontactdoos